Foglalási szabályzat

Tisztelt ügyfelünk!
Foglalásod csak abban az esetben érvényes, és azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon). A FOGLALÁS UTÁN 1 ÓRÁN BELÜL KÁRTYÁVAL SZÜKSÉGES FIZETNI A FOGLALÁST, ha az oldalon nem tetted meg, erről e-mailt küldünk! Az e-mail szintén tartalmazza a "BIZTONSÁGOS FIZETÉS INDÍTÁSA" gombot, amivel a számlát ki tudjátok egyenlíteni, ha a weboldalon nem sikerült! Nem fizetett foglalásokat1 órát meghaladóan a rendszer törli!

Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!

Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 72 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!